Ahmet Kural'dan olay Sıla Gençoğlu iddiası : Hem erkek hem kadınlarla!



Ahmet Kural'dan olay Sıla Gençoğlu iddiası : Hem erkek hem kadınlarla!
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Sıla Gençoğlu ve oyuncu Ahmet Kural arasında yaşanan şiddet olayına ilişkin davada bugün karar çıktı Ahmet Kurala mahkeme 3 ayrı suçtan 16 ay 20 gün hapis cezası verildi Ahmet Kural karar sonrası tuhaf imalarda bulunurken Sıla Gençoğlundan da bomba açıklamalar geldi İşte olanlar

İstanbul 60 Asliye Ceza Mahkemesindeki ikinci duruşmaya sanık Ahmet Kural ve müşteki Sıla Gençoğlu ile tarafların avukatları katıldı Çok sayıda izleyicinin de hazır bulunduğu duruşmada söz alan Ahmet Kural ve avukatı keşif ve bazı tanıkların dinlenilmesi talebinde bulundu Mahkemenin söz konusu istemi reddetmesi üzerine da Kuralın avukatları reddihakim talebinde bulundu

Bu talebin reddine karar veren mahkeme sanık Kurala son sözlerini sordu Ahmet Kural Bana attıkları uyuşturucu kullanıyor iftirasına yönelik ona ve bana test yapılsın Ben kimseyi darp etmedim hakaret etmedim Masumum beraatimi istiyorum dedi

Verilen aranın ardından kararını açıklayan mahkeme hakimi sanık Kurala tehdit suçundan 7 ay 15 gün basit yaralama suçundan 5 ay hakaret suçundan da 4 ay 5 gün olmak üzere toplamda 1 yıl 4 ay 20 gün hapis cezası verdi Mahkeme verilen suçlardan cezanın ertelenmesine hükmetti

Ahmet Kuralın açıklamalarıDuruşmadan sonra açıklamalar yapan Ahmet Kural bu intikam davası artık diyerek önümüzdeki süreçte kavganın sertleşeceğini ortaya koydu Kuralın son sözleri ise ikili arasında bundan sonra yaşanacak sürecin belden aşağı ifşalara sahne olacağının işareti gibiydi İşte dedikleri Şiddette bulunmadım iki sevgilinin arasında geçen bir tartışmaydı Benim 2009 yılında yaptığım hatayı alarak algı yapıyor Ben mahkemede hodri meydan diyerek test istedim ama bu da dinlenmedi

Ahmet Kuralın iması Sıla şiddete bayılırSıla Hanımın olaydan 18 saat sonra eğlence görüntüleri çıktı Daha bitmedi bunun bir üst mahkemesi var Olayın peşini bırakmayacağım Kendisi Sıla erkeğe de kadına da şiddet uygulamaya bayılır Hem psikolojik hem de fiziki şiddet Bu bir intikam davası artık Bu mevzu burada bitmedi Temyize gideceğiz

Sıla Gençoğlu ise mahkemeden ayrılırken şunları söylediBenim için çok travmatik bir dönemdi Çünkü bunun iftira olduğu söylendi Bunların karşısında ne kadar kuvvetli de olsanız çok kolay bir şey değil sağlam kalmak Ama bugün sahiden adalet beni yüreklendirdi

Susmak iyi bir fikir değil Belki birilerinin hayatını kurtarabilirsiniz kendi başınıza gelen kötü bir şey iyi bir şeye vesile olabilir Herkese cesur ve yürekli olmayı salık veriyorum Ben yargının çok adil olduğu kanaatimdeyim İyi bir duruşmaydı sadece teşekkür ediyorum

Ahmet Kural hapise girebilir iddiasıSılanın avukatı yaptığı açıklamada Ahmet Kuralın başka bir cezası olduğunu belirterek hapise gireceğini iddia etti Avukat Mahkeme kasten yaralama ve hakaret suçlarından mahkum etti Hapis cezasının ertelenmesine karar verildi Bu karar kesinleşince uyuşturucudan almış olduğu 10 aylık cezayla birlikte hapse girecek dedi

#Sıla #Gençoğlu #ve #oyuncu #Ahmet #Kural #arasında #yaşanan #şiddet #olayına #ilişkin #davada #bugün #karar #çıktı #Ahmet #Kurala #mahkeme #3 #ayrı #suçtan #16 #ay #20 #gün #hapis #cezası #verildi #Ahmet #Kural #karar #sonrası #tuhaf #imalarda #bulunurken #Sıla #Gençoğlundan #da #bomba #açıklamalar #geldi #İşte #olanlar #Ahmet #Kuraldan #olay #Sıla #Gençoğlu #iddiası #Hem #erkek #hem #kadınlarla #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

https://www.internethaber.com/ahmet-kuraldan-olay-sila-gencoglu-iddiasi-hem-erkek-hem-kadinlarla-fot

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/EK473q__KJ4

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı