Müge Anlı'da kördüğüm olan Adem Kara cinayetinde kan donduran detaylar



Müge Anlı'da kördüğüm olan Adem Kara cinayetinde kan donduran detaylar
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Türkiye bir haftadır gündemde olan Adem Kara cinayetini konuşuyor Kimler tarafından öldürüldüğü belli olmayan Adem Kara Trabzonun Akçaabat ilçesinde yaşadığı evde arkasından sert bir biçimde vurularak kuyuya atılıdı Kuyudan cesedi ise Ademin amca oğlu Cemal Kara buldu Cinayet zanlısı olarakta Adem Karanın amca oğulları Hakan Kara ve Cemal Kara suçlanırken verdikleri çelişkiler ile dolu ifadeleri ATVde ekranlarında yayınlanana Müge Anlı programında tek tek okudu Hakan Kara bir hafta canlı yayına katıldıktan sonra cuma gününden sonra canlı yayına gelmeme kararı aldı Cemal Karanın eşi Emine Karanın verdiği ifade kan dondururken Cemal Kara ise çelişkili ifadelerle dikkatleri üzerine çekti

Cemal Karanın eşi Emine Karadan verdiği ifadede Adem Karanın cesedi bulunmadan yaklaşık 1520 gün önce hala oğlu Celalettin Özlü nane fidanı dikerken sudan et parçaları gibi parçalar geldiğini görmüş açıklamalarını yapmıştıBu ifade bütün ekran başındakileri dahil herkesin kanın dondurmuştu Adem Karanın amca oğlu ve Emine hanımın eşi Cemal Karanın verdiği çelişkilerle dolu ifadeyi Müge Anlı canlı yayında satır satır okudu

Cemal Kara verdiği ifade Gidip kuyuya baktım kapağını açtığımda içinde su kalmamıştı Deponun içinde bir ceset vardı Çok telaş ettim gidip servisimi attım Dönüşte boş servisle ile dönerken akıl almak için kardeşim Hikmet Karayı ve halamın oğlu Celalettin Özlüyü aradım Kardeşim bana jandarmaya gitmemi söyledi Celalettin de Trabzondaki bir hastanenin önüne geldi Ben sık unutuyorum her şeyi şimdi netleştirdim hastanenin önündeki buluşmamız daha önceydi o gün meydan parkta buluştuk Celalettin hastaydı o anda buluştuk bana jandarmaya gitmem gerektiğini söyledi Bende oradan ayrılarak dolmuşa bindim Akçabaatdaki şantiyeye geldim Şantiyeye bıraktığım aracımı alarak jandarmaya geldim dedi

İkinci paragrafta Cemal Kara Ben size farklı anlattımCesedi karakola gitmeden bir gün önce buldum Yine sabah saatlerinde servis atmadan gördüm cesedi O gün korkumdan servis atmaya bile çıkmadım Birini buldum o götürdü işçileri şantiyeye O gün kardeşim Hikmet ile telefonda görüştüm ceset olduğunu söyledim Celalettin Özlü ile Trabzon meydanda buluştum Ona da ceset olduğunu söyledim Kemalettin Özlü ile telefonda görüştüm ama ona ceset var demedim Çünkü Ademin kardeşlerine söyler diye korktum Şüpheli daha sonra bu ifadesinin ben öyle bir şey söylemedim diye değiştirmiştir Ertesi gün ise servis attıktan sonra direk karakola gelerek bu sabah cesedi buldum dedim

Sonra ise Cemal Kara ifadesinde Ben ilk ifademe geri dönüyorum Cesedi bulduğum sabah anlattığım şekliyle Hikmet ile telefonla görüştüm Celaletti ile buluştum direk karakola geldim Yani karakola geldiğim gün cesedi bulduğum gündür diyerek ifade değiştirdi

Neden böyle ifade değiştirdiğini sorulması üzerene Cesedi bir gün önce buldum ben ikinci beyanımı doğruluyorum diyerek yine çelişkili ifadelere devam etti Cemal Kara şöyle devam ediyor ifadesine Dün akşam gözaltında kaldığım sırada kardeşim Mustafa Kemal bana savcıya gittiğimde anlatacağım konuları yazmış Bu sabah adliyeye geldiğimde notu bana verdi Notu rızamla size teslim ediyorumCesedi gördükten sonra Celaletine Hikmet ve Kemale haber verdim ancak Hakan Karaya haber vermedim Adem kaybolduğundan bu yana Hakan Ademin yurtdışında olduğunu söylüyorduKuyu ile ilgili koku durumunu da sürekli geçiştiriyordu Hakandan şüpheleniyordumBen cesedi gördüğüm gün çok korktum zaten cesetten çok korkarım ne yapacağımı da bilemedimKuyunun içine bir şey düşmesin diye kapağını kapattım

Bütün bu ifadeler ve çelişkiler ise cinayeti kördüğüm haline getirdi Emine Karanın verdiği ifade eşi Cemal Karanın cesedi haber verdiğini söylemişti Cemal Kara ise ifadesinde hiç eşinden bahsetmedi İfadeler farklı olması gözlerden kaçmazken cinayet ile soruşturma devam ediyor En büyük iki şüpheli ise Hakan ve Cemal Kara

#Türkiye #bir #haftadır #gündemde #olan #Adem #Kara #cinayetini #konuşuyor #Kimler #tarafından #öldürüldüğü #belli #olmayan #Adem #Kara #Trabzonun #Akçaabat #ilçesinde #yaşadığı #evde #arkasından #sert #bir #biçimde #vurularak #kuyuya #atılıdı #Kuyudan #cesedi #ise #Ademin #amca #oğlu #Cemal #Kara #buldu #Cinayet #zanlısı #olarakta #Adem #Karanın #amca #oğulları #Hakan #Kara #ve #Cemal #Kara #suçlanırken #verdikleri #çelişkiler #ile #dolu #ifadeleri #ATVde #ekranlarında #yayınlanana #Müge #Anlı #programında #tek #tek #okudu #Hakan #Kara #bir #hafta #canlı #yayına #katıldıktan #sonra #cuma #gününden #sonra #canlı #yayına #gelmeme #kararı #aldı #Cemal #Karanın #eşi #Emine #Karanın #verdiği #ifade #kan #dondururken #Cemal #Kara #ise #çelişkili #ifadelerle #dikkatleri #üzerine #çekti #Müge #Anlıda #kördüğüm #olan #Adem #Kara #cinayetinde #kan #donduran #detaylar #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

https://www.internethaber.com/muge-anlida-kordugum-olan-adem-kara-cinayetinde-kan-donduran-detaylar-

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/5tNWTXmaxc0

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı