Bekir Aksoy anlattı! Derya Çavuşoğlu ile evliliği neden bitti?



Bekir Aksoy anlattı! Derya Çavuşoğlu ile evliliği neden bitti?
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Bir gün sette birinin kolu kırıldı Üzerimde önlük vardı Beni görenler Bekir ne yapalım demeye başladılar Ben nereden bileyim doktor muyum dedim

Bizim mesleğimiz böyle taksi şoförünü canlandırınca taksici olduğumuzu sanıyorlar Rahmetli de kötü adamı canlandırınca onu da kötü biri sanmaya başlamışlardı

Yasemin ve İzzet o dizi sayesinde tanıştılar Dizi onların hastanesinde çekiliyordu En başından beri ilişkilerine hep evlilik gözüyle baktılar Çok da güzel oldu

Ekip olarak çok eğleniyorduk Yasemin benim yüzümden gülme krizine giriyordu çekim yapamıyordu Sen git diyordu bana

Derya elinden geleni yaptı Bir şeyler yaşanıyor bitiyor Belki de Emir erken dünyaya geldi Bir kopukluk olmaya başladı Ne onun suçu ne de benim suçum İyi bir aile reisi olmaya çalıştım ama bir şey olmuyor Belki Türkiyede olmuyor belki de biz başaramadık Zaten evlilikler de artık uzun sürmüyor

Deryanın genç olması nedenlerden biri olabilir Hırslı bir kız değildi ben de asla ve asla ona engel olacak bir adam değilim Destek olabileceği her şeyde destek oldum Şiddet olayları konuşuluyordu o zamanlar ben de eğer öyle bir adam olsaydım eşim istediği gibi dışarı çıktığında tek başına yurt dışına gittiğinde de müdahale ederdim

Evliliğimize ikinci bir şans mümkün görünmüyor Büyük konuşmak istemiyorum ama mümkün değil Ayrıldığımızda Emir 3 yaşındaydı Ayrıldığımızı inanılmaz bir olgunlukla kabul etti

Ayrılık kararı karşılıklı oldu Zaten ilişki esnasında bu ayrılıklar düşünülmeye başlanıyor Annekız arasında da aynı şey oluyor Bir süre sonra anne kızdan kız anneden nefret etmeye başlıyor Bu ayrılık sinyalleri beyinle karşı tarafa geçmeye başlıyor

Bekir Aksoy 48 dört yıllık eşi Derya Çavuşoğlundan 25 iki yıl önce tek celsede boşanmıştı

BEKİR AKSOY KİMDİRBekir Aksoy 18 Mart 1969da Ankarada doğdu Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarından 1992 yılında mezun olduKonservatuarda henüz öğrenciyken ilk yılında Devlet Tiyatrosunda Cüneyt Gökçer ile beraber Damdaki Kemancı oyununda küçük bir rol oynadı İki sene Dormen Tiyatrosu iki sezon Gülriz Sururi ve arkasından altı sene Kent Oyuncularında oynadı

DOKTORLAR DİZİSİNDE ZİRVEYE ÇIKTIBirçok dizi ve sinema projesinde yer alan Bekir Aksoyu kariyerinde zirveye ulaştıran rol Doktorlar dizisindeki kalp cerrahı Suat rolüdürİki tane sinema filminde rol aldı Abdülhamit Düşerken ve Ömerçip filmi

Bekir Aksoy 5 Eylül 2013te manken Derya Çavuşoğlu ile evlendi 25 Mart 2014 tarihinde Emir Berk adında bir oğlu oldu

#Bir #gün #sette #birinin #kolu #kırıldı #Üzerimde #önlük #vardı #Beni #görenler #Bekir #ne #yapalım #demeye #başladılar #Ben #nereden #bileyim #doktor #muyum #dedim #Bekir #Aksoy #anlattı #Derya #Çavuşoğlu #ile #evliliği #neden #bitti #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.posta.com.tr/bekir-aksoy-anlatti-derya-cavusoglu-ile-evliligi-neden-bitti-haber-fotograf-

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/2XeUtK4-VHw

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı