Yaşar Alptekin 21 yıl sonra yeniden evleniyor! ilk eşi Nilgün Altınyay itirafları olay



Yaşar Alptekin 21 yıl sonra yeniden evleniyor ilk eşi Nilgün Altınyay itirafları olay
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Zaman zaman yaptığı açıklamalar ile gündeme gelen özellikle 80li yılların fenomen oyuncusu ve dansçısı Yaşar Alptekin yeniden evleniyor Hem de 21 yıl önce ilk görüşte aşık olduğu eşi Nilgün Altınyay ile Kıskançlık yüzünden ayrılan çift şu sıralar evlilik hazırlığında Peki kimdir bu Nilgün Altınyay kaç yaşında ve ne işle uğraşıyor

Çok değil daha bundan birkaç yıl önce sanat dünyasında elini eteği çekip manevi dünyaya ağırlık veren ve hacca giden eski manken Yaşar Alptekin katıldığı bir programda özel hayatına dair hiç duymadığımız itirafları ard arda sıraladı

Yaşar Alptekinin ilk eşine geçmeden önce imam nikahıyla evlendiği ve adını sır gibi sakladığı ikinci eşini hatırlayalım

O dönem kendimi İslamda buldum diyen Alptekin evlendiğini Facebook hesanından böyle duyurmuştu Allahın emrine uyduk Mutlu bir yuva kurduk Allahtan saadet diliyoruz Nikahımıza teşrif edenlerden Rabbim razı olsun paylaşımını yaptı

BORCUMU ÖDEYİP EVLENECEĞİM DEMİŞTİKatıldığı bir programda Yaşar Alptekin çok borcunun olduğunu ve borçlarının biter bitmez evleneceğini duyurmuştu Krediyle ev aldım ve ödemeye çalışıyorum diyen Alptekinmuradına ermiş ve evlenmişti İmam nikahı kıydığı eşi ile ilişkileri uzun sürmemiş kısa süre sonra ayrılmışlardı

21 YILLIK AŞK YENİDEN ALEVLENDİ 25 yaşındaki kızı Ayris Alptekinin ricasını kıramadığını söyleyen Yaşar Alptekin kısa bir süre önce kızıyla birlikte eski eşinin evine gittiğini ve kendisine yeniden bir araya gelmeyi evliliği teklifi ettiğini söyledi

KIZIMLAR ORTAK KARAR VERDİK Kızımla ortak verdiğimiz bir karar sonucu onu buldum Kızım baba ben anneme gidiyorum seni özlüyorum Sana geliyorum annemi özlüyorum Hep bir tarafım yarım dedi Kızımız anne babasıyla aynı evde olsun dedik O hiç evlenmedi Çok zor günler geçirdi Kimseye muhtaç olmadan mücadelesini verdi

ÖNCE ŞAKA SANDI ŞAKA YAPIYORUM SANDI Anladım ki kızım aile istiyor Aile ortamını özlemiş Bir tarafım hep yarım dedi Onun sözü benim için emirdir Düşündük taşındık Ben teklif ettim Kızımın cümleleri beni çok etkiledi Hepimiz bir yaşa geldik Bu saatten sonra son yıllarımızı bir aile olarak geçirelim dedim Şaka yapıyorum sandı

NEDEN BOŞANMIŞLARDI Yaşar Alptekin eski eşi Nilgün Altınyayla ile boşanmalarını verdiği bir röportajda şöyle açıklamıştı21 yıl önce kıskançlık nedeniyle boşandık Kıskançlık insanı insan yapan özeliklerdendir Karşı taraf zarar verecek boyuta gelince bu tehlikeli Bir insan emniyet kemerini kokluyorsa üzerini koklayıp sigara kokmuyorsun bir yerde banyo yapmışsın diyorsa artık bir yerden sonra kaldıramıyorsunBen evlendikten sonra mankenliği de filmi de gece dışarıya çıkmayı da bıraktım

ARALARINDA 8 YAŞ FARK VAR Nilgün benden 8 yaş büyüktü Yaş farkının hiç önemi yok Ben sana aşık olacağım zaman Bir dakika nüfus cüzdanına bakayım mı diyeceğim Önce fiziksel görünüm önemli Ruh güzelliği önemli diyenlere inanmıyorum Önce göz görecek ikna olacak ki ruhuna ineceksinBen evlilik teklifini spontane yaparım Mesela derim ki benimle ölmeye var mısın ben böyle sürprizleri seviyorum

YAŞAR ALPTEKİN KİMDİR Yaşar Alptekinin biyografisini şöyle anlatmıştıKendi deyimiyle Şarköylü Deli Yaşar 1980 yılında mankenliğe başladı Bir yıl sonra Günaydın gazetesinin dans yarışmasında birinci seçildi 1985te ise Hürriyetin Fotoroman Kralı oldu

1986da TRT için Kuruluş dizisini çekmeye hazırlanan Yücel Çakmaklı bir katalogda gördüğü fotoğrafını beğenince Alptekini oyuncu yaptı Onu Osman Gazi rolünde oynattı Alptekin Kuruluşta oynadığında Türkiyenin en popüler mankenlerinden biriydi ama bu dizi sayesinde oyuncu olarak da yıldızı parladı

Ardından Halit Refiğin yönettiği Teyzem filminde başrolü Müjde Arla paylaştı Bunu Beyaz Bisiklet Çağdaş Bir Köle Lambada Kara Sevda Seni Seviyorum ve Mavi Melek gibi 30 civarında film izledi Kendi deyimiyle Şöhret dağının zirvesindeyken kazandıklarını har vurup harman savuran Alptekin için yıllar ilerledikçe sular çekilmeye deniz bitmeye başladı Alptekinin birden parlayan yıldızı aynı hızla sönmeye başladı Artık yeni jenerasyonun gençleri revaçtaydı Eskisi gibi iş bulamamaya yaptığı işler de tutmamaya başladı

PEKİ YAŞAR ALPTEKİN VE NİLGÜN ALTINYAYLANIN KIZLARI AYRİS ALPTEKİN KİMDİR Yaşar Alptekin ve Nilgün Altınyaylanın kızları Ayris Alptekin 1993 yılında İstanbulda doğdu Anne ve babası 1995 yılında boşandıktan sonra babası ve babaannesi yanında büyümüştür

Güzel sanatlar lisesi mezunudur İstanbul Üniversitesi Tiyatro Eleştirmenliği ve Yazarlığı Bölümünde okumaya devam etmektedir2003 yılından beri Galata Kuledibindeki Büyük Hendek Caddesinde faaliyet göstern Galataperformda kolektif metinler yazıp sergilemektedir

Ayris Alptekin 2013 yılında yönetmenliğini Zeynep Dadak ve Merve Kayanın yaptığı ∫adlı sinema filminde Onur Saylak Barış Hacıhan Hazal Kaya ile birlikte oynadı Bu film 50 Antalya Film Şenliğinde En iyi senaryo ve En iyi kurgu ödülünü aldı

Ayris Alptekin de 25Ankara Uluslararası Film Festivalinde Umut Veren Yeni Kadın Oyuncu ödülünü kazandıÖdülleri 2013 25 Ankara Uluslararası Film Festivali Umut Veren Yeni Kadın Oyuncu ödülü Mavi Dalga

#Zaman #zaman #yaptığı #açıklamalar #ile #gündeme #gelen #özellikle #80li #yılların #fenomen #oyuncusu #ve #dansçısı #Yaşar #Alptekin #yeniden #evleniyor #Hem #de #21 #yıl #önce #ilk #görüşte #aşık #olduğu #eşi #Nilgün #Altınyay #ile #Kıskançlık #yüzünden #ayrılan #çift #şu #sıralar #evlilik #hazırlığında #Peki #kimdir #bu #Nilgün #Altınyay #kaç #yaşında #ve #ne #işle #uğraşıyor #Yaşar #Alptekin #21 #yıl #sonra #yeniden #evleniyor #ilk #eşi #Nilgün #Altınyay #itirafları #olay #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/yasar-alptekin-21-yil-sonra-yeniden-evleniyor-ilk-esi-nilgun-altinyay-i

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/51oqwIY2Ai0

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı