Son sigarasını içip intihar edecekti hayatı bakın nasıl değişti



Son sigarasını içip intihar edecekti hayatı bakın nasıl değişti
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Irak savaşı sonrası eve dönen Josh Marino askerliği sırasında beyninde hasar oluştu ve dönünce travma sonrası stres bozukluğu yaşadı Travma sonrası ruh sağlığı bozukluğu birçok askerin başına gelebilen bir durumdur Askerden eve döndüğünde sorunlarını da beraber getirdi ve hiçbir şey asla eskisi gibi olamadı O kadar kötü hale geldi ki intihar etmeye karar verdi

Peşini bırakmayan sorunlar onu intihara sürükledi Artık bu sorunlarla başa çıkamayan Marino intihar etmeye karar verdi Bir veda notu yazdı Eline bir bıçak alan Marino son sigarasını içmek için bahçeye çıktı Marino Artık sorunlarımla baş edemiyordum Mutfaktan bir bıçak aldım Mektup yazıp masamın üstüne bıraktım Son bir kez sigara içmek için dışarıya çıktım dedi

Sonra sadece kendi hayatını değiştirmekle kalmayıp bir canlının daha hayatını değiştirecek olan o sesi duydu Yağmurun altında son sigarasını içerken çalıların arasından çıkan bir kedi adamın bacaklarına sürünmeye başladı Yağmurun altında ıslanan ve birden ortaya çıkan bu siyah beyaz kedi adamın hayatını değiştirdi

Marino Birden yanıma gelip ayağımın üstüne yattı Ben de onu sevmeye başladım Birdenbire gözyaşlarına boğuldum Belki de baş edemediğim şeyler yaşadığımı biliyordu dedi Marino Bütün sorunlarımı unuttum Tek düşündüğüm ona nasıl yardım edebileceğimdi dedi

HAYATI ANLAM KAZANDI Scout ismini verdiği kedi Marinoyu sadece ölümden döndürmedi bir de hayatını anlamlandırdı Bir gün Scout evden kaçtı O sırada Marinonun kız arkadaşı vardı Onunla beraber kedi sahiplenmek için barınağa gitti

Marino Kafeslerin yanından geçerken bir pati gördüm Yanında durunca kedi yüksek sesle miyavlamaya başladı Kafesi açtığımda gözlerime inanamadım Karşımda Scout vardı dedi Marino gerekli evrakları imzaladıktan sonra Scoutu sahiplendi

Kedisini eve getirdikten sonra Marino düzenli olarak spor yapmaya erken saatlerde uyumaya ve sağlık beslenmeye başladı Bir de sigarayı bıraktı

#Irak #savaşı #sonrası #eve #dönen #Josh #Marino #askerliği #sırasında #beyninde #hasar #oluştu #ve #dönünce #travma #sonrası #stres #bozukluğu #yaşadı #Travma #sonrası #ruh #sağlığı #bozukluğu #birçok #askerin #başına #gelebilen #bir #durumdur #Askerden #eve #döndüğünde #sorunlarını #da #beraber #getirdi #ve #hiçbir #şey #asla #eskisi #gibi #olamadı #O #kadar #kötü #hale #geldi #ki #intihar #etmeye #karar #verdi #Son #sigarasını #içip #intihar #edecekti #hayatı #bakın #nasıl #değişti #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/son-sigarasini-icip-intihar-edecekti-hayati-bakin-nasil-degisti-foto-ga

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/Q0Dr6Txbceg

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı