Kızım izleyicisini şoke eden ayrılık! Veda mesajı gözyaşlarına boğdu



Kızım izleyicisini şoke eden ayrılık! Veda mesajı gözyaşlarına boğdu
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Tv8 ekranlarının fenomen dizisi Kızım yayınlanan son bölümüyle yine izleyiciyi ekrana kilitlemeyi başardı 17 yeni bölüm merak ve heyecan içerisinde beklenirken diziden şoke eden bir ayrılık haberi geldi Sosyal medya hesabından bir açıklama yapan ünlü oyuncu Kızım bana acayip kapılar açtı bakış açıları kazandırdı diyerek veda haberini takipçileriyle duyurdu

Başrollerini Buğra Gülsoy Leyla Lydia Tuğutlu ve Beren Gökyıldızın oynadığı Kızım dizisinde Öykünün gerçek annesi Asu karakterine hayat veren Selin Şekerci Instagram hesabından set çalışanlarıyla birlikte çekildiği bir fotoğrafı paylaşarak diziye şu sözlerle veda etti

Birçok hikayeye bir çok karakter dokunmak Mesleğin en güzel tarafı bu galiba Kızım bana çok acayip kapılar açtı bakış açıları kazandırdı

Her anlamda iyisiyle kötüsüyle anne oldum ben hem de Beren Gökyıldız gibi dünyanın en güzel çocuğuna Çok güzel bir ekiple çalıştım hepsini çok sevdim tek tek

Medyapım ile çalışmak Fatih Aksoyun kanatları altında olmak tüm oyuncuların başına gelmesini dilediğim bir deneyim Hepinize koca bir tecrübe borçluyum iyi ki tanıştık

İyi ki anne oldum Asu ile beraber anneliğin ne kutsal bir şey olduğunu tekrardan iliklerime kadar hissettim Hoş çakalın

Selin Şekerci 1 Haziran 1988 tarihinde İzmirin Karşıyaka ilçesinde dünyaya geldi Küçük yaşlarından itibaren 8 yaşına kadar bale eğitimi ile birlikte tiyatro kursuna gitti ve kendisini adeta çekirdekten yetiştirdi

Selin Şekerci tv de ilk kez Turkcell ve Panda gibi markaların reklam yüzü olarak başlamıştır oyunculuğa İlk dizisi ise Sağır Oda oldu

Selin Şekerciyi herkesin tanıdığı dizi ise Kavak Yelleri olmuştur Buradaki oyunculuğu ile herkesi büyülemiş ve tüm ülke onu tanımaya başlamıştır

Daha sonra Melekler Korusun Leyla ile Mecnun İzmir Çetesi gibi dizilerin ardından Çoban Yıldızı dizisindeki Zühre karakteri ile unutulmaz bir oyunculuk çıkarmıştır

Bunların dışında önemli dizileri ise Benim İçin Üzülme Kaçak Gelinler Acı Aşk ve Rengarenk dizileri önemli dizileri olmuştur

#Tv8 #ekranlarının #fenomen #dizisi #Kızım #yayınlanan #son #bölümüyle #yine #izleyiciyi #ekrana #kilitlemeyi #başardı #17 #yeni #bölüm #merak #ve #heyecan #içerisinde #beklenirken #diziden #şoke #eden #bir #ayrılık #haberi #geldi #Sosyal #medya #hesabından #bir #açıklama #yapan #ünlü #oyuncu #Kızım #bana #acayip #kapılar #açtı #bakış #açıları #kazandırdı #diyerek #veda #haberini #takipçileriyle #duyurdu #Kızım #izleyicisini #şoke #eden #ayrılık #Veda #mesajı #gözyaşlarına #boğdu #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/kizim-izleyicisini-soke-eden-ayrilik-veda-mesaji-gozyaslarina-bogdu-fot

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/IwthJC7XyKo

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı