Kim Milyoner Olmak İster'e de katılmıştı! Hikayesi ağızları açık bıraktı



Okumak için köyden kamıştı şimdi Dubai'ye gitmek için gün sayıyor
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Bursanın Keles ilçesine bağlı Akçapınar Köyünde yaşayan veailesini dinlemeyerek cebindeki 10 TL ile köyden kaçıp liseyi bitiren Ayşenur Çelek şimdi Dubaiye gitmek için gün sayıyor Uludağ Üniversitesi Gıda Teknolojileri Bölümününde okuyan ve hayali olan aşçılık mesleğini yapmak isteyen Çelek daha önce ATVdeki Kim Milyoner Olmak İster adlı yarışmadaki açıklamalarıyla da izleyicinin gönlünü fethetmişti

BABAM AZMİMİ GÖRÜNCE KABULLENDİ Eğitimi için verdiği mücadelede hiç pes etmediğini belirten Çelek yaptığı açıklamada 15 yaşıma kadar köyümden dışarıya çıkmamıştım Ortaokulu bitirdikten sonra derslerimde iyi olunca lise okumak istedim Bu durumu babamla paylaştım Babam beni okutmak istemedi Ben onu dinlemedim ve kimseye haber vermeden sabah köy otobüsüne binip Bursaya kaçtım

Babam da polisi aramış Daha Bursaya inmeden polisler beni geri çevirdi Eve geldiğimde güzelce konuştum derdimi anlattım Babamda bendeki azmi görünce kabullenmek zorunda kaldı Sonrasında bana destek oldu Liseyi bitirdikten sonra Uludağ Üniversitesi Gıda Teknolojileri Bölümünü kazandım dedi

DUBAİDE STAJIM VAR Hayalinin aşçılık olduğunu ve kariyer planlamasını bu yönde şekillendirdiğini söyleyen Çelek Şimdiki kariyer hedefim ise çocukluk hayalimi gerçekleştirmek Aşçı olmak istiyordum Mülakatları kazandım Mayıs ayında İstanbulda 4 aylık bir eğitim sürecim var 4 ay da Dubaide stajım var Sonrasında da profesyonel aşçı olarak hayatıma devam etmek istiyorum şeklinde konuştu

BEN OKUYORSAM ONLAR DA OKUSUNLiseyi bitirdikten sonra köyündeki ve çevre köylerdeki kız çocukları için mücadele etmeye başlayan Çelek Liseye başladıktan sonra kendim gibi köyümde ve civar köylerde yaşayan kız öğrencilerin de okumak istediğini aileler izin vermediği için ya da başka sebeplerden dolayı lise okuyamadıklarını fark ettim Köyde yaşayan kız çocukları için hayat köyden ibaret

Ancak onların en büyük hayalleri okumakBen okuyorsam onlar da okusun diye düşündüm ve onlar için bir şey yapmak istedim Bütün ortaokullardan ilkokullardan mezun olacak olan kız öğrencilerin isimlerini ve adreslerini buldum

Köylerde tek tek mezun olacak olan kızların aileleriyle görüşme yaptım Onlara okumanın güzel bir şey olduğundan bahsettim Kendimden örnek verdim 30dan fazla aileyi kızlarını okutması için ikna ettim Şu anda bu arkadaşlar liseyi bitirdiler Üniversiteden mezun olanlar öğretmenler doktorlar var ve aileleri şu an onlarla gurur duyuyor dedi

KIZLARIMLA GURUR DUYUYORUM Ayşegül Çelekin babası Süleyman Çelek başta Ayşegülün ilk başta okumasını istemediğini belirterek yaptığı açıklamada Şehirde evimiz olmadığı için kız evladının şehirde yalnız başına kalmasına gönlüm razı olmadı Kızım beni dinlemedi Evden habersizce çıkmış gitmiş Olayı hemen polise bildirdim

Polis şehre inmeden kızımı yakalayıp eve getirdi Daha sonra yine benden habersiz bir şekilde liseye kayıt yaptırmış Başka bir olur yolunu bulamadığımız için biz de kendisine destek olduk Ne gerekiyorsa yaptık Üniversiteyi bitirdi İki kız kardeşi de ona özenerek okumak istedi Onlara da gereken desteği sağladık Onların okuması için her şeye katlanıyoruz 3 tane kızım var hepsini okuttum Kızlarımla gurur duyuyorum Keşke herkes okumak isteyen kızlarını benim gibi okutabilse ifadelerini kullandı

KİM MİLYONER OLMAK İSTERE DE KATILMIŞTI Geçtiğimiz yıl ATVde ekrana gelen Kim Milyoner Olmak İster yarışmasında da katılan Ayşenur Çelek 15000 TL ödül ile yarışmadan ayrılmıştı

Çelek evden kaçıp minibüsten inerken ağzını çarptığını ve tüm dişlerini kaybettiğini söylemişti Genç kız kazandığı parayla da dişlerini yaptıracağını belirtmişti

#Bursanın #Keles #ilçesine #bağlı #Akçapınar #Köyünde #yaşayan #veailesini #dinlemeyerek #cebindeki #10 #TL #ile #köyden #kaçıp #liseyi #bitiren #Ayşenur #Çelek #şimdi #Dubaiye #gitmek #için #gün #sayıyor #Uludağ #Üniversitesi #Gıda #Teknolojileri #Bölümününde #okuyan #ve #hayali #olan #aşçılık #mesleğini #yapmak #isteyen #Çelek #daha #önce #ATVdeki #Kim #Milyoner #Olmak #İster #adlı #yarışmadaki #açıklamalarıyla #da #izleyicinin #gönlünü #fethetmişti #Okumak #için #köyden #kamıştı #şimdi #Dubaiye #gitmek #için #gün #sayıyor #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/okumak-icin-koyden-kamisti-simdi-dubaiye-gitmek-icin-gun-sayiyor-foto-g

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/eteSSTa0Sv8

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı