Dominik'e gidildi! İşte Survivor 2019 yarışmacılarının vedaları



Dominik'e gidildi! İşte Survivor 2019 yarışmacılarının vedaları
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Tüm zamanların en çok izlenen yarışması Survivor için geri sayım başladı Bu sezon Türkiye ile Yunanistan takımlarının mücadele edeceği Survivor 2019un yarışmacıları geçtiğimiz gün Acun Ilıcalı tarafından açıklanmıştı 2 Şubat tarihinde ilk bölümüyle ekrana gelecek programın yarışmacıları Dominike uçtu Kimisi uçakta kimisi ailesiyle veda mesajı yayımladı İşte Survivor yarışmacılarının son mesajları

BÜŞRA YALÇIN Sonunda hayalim olan Survivor için yolculuk zamanı geldiHem Survivora gitmek hem de bayrağımızı temsil ediyor olmanın heyecanı ve mutluluğu içinde ne söyleyeceğimi bilemiyorum Uzun ve zorlu bir sürecin sonunda Türkiyeyi temsil etmek için hazırımAsıl zorluklar şimdi başlayacak ve ülkem için elimden gelen herşeyi yapacağıma söz veriyorum

Beni bu süreçte destekleyen sevdiklerime özellikle de beni tanımadan destek verenlere byfc ve destek vermeye devam eden herkese çok teşekkür ederimSizin dualarınızı ve sevginizi orada hep hissedeceğim tek başıma olmadığımı hatırlayacağım sonuna kadar savaşacağım Dualarınızı eksik etmeyin

HAKAN KANUK Masterchef maceramız bitti çok güzel tecrübeler edindim çok teşekkür ediyorum ki beni çok sevdiniz kimi zaman bir kardeşağabeyçocuk ve bazende torununuz olarak gördünüz Bu çok onur ve gurur vericiydi

Bu desteğinizin olması beni bugünlere kadar getirdi bu desteğinize yeni yolculuğumda da ihtiyacım olacak 2 Şubat tarihinde Survivor macerasında görüşmek üzere hakkınızı helal edin Hoşçakalın

YUSUF KARAKAYA Bu son paylaşımımdır Bu mücadelede beni asla yalnız bırakmayacağınıza eminim Desteğiniz olmadan başaramam dualarınızı eksik etmeyin

ECEM ONARAN Bugüne kadar tanıdığım tanımadığım güzel insanlar sizlere çok çok teşekkür ederim TürkiyeYunanistan mücadelesinde yer almak benim için büyük bir gurur Bu gururu sizlere yaşatmak için elimden geleni yapacağım Hayalim gerçek oldu şimdi hepimizin hayali gerçek olmalı TÜRKİYEM kazanacak BAYRAĞIM kazanacak 🇹🇷 Hadi bakalım SURVİVOR BAŞLASIN

KADER KARAKAYA Survivor yolcusu kalmasın Bu gitmeden önceki son fotoğrafım Hayatım boyunca hiçbir şeyi kolay kazanmadım her zaman zor olanı sevdim Şimdi de zor olanı başarmaya Türkiye Milli takımımızı Yunanistan takımı karşısında bütün gücümle en iyi şekilde temsil etmeye gidiyorum Bu yolda benim için desteklerinizi bekliyorum Şimdiden hepinize sonsuz teşekkür ediyorum HOŞÇAKALIN

BORA EDİN Veeee beklenen an geldi gidiyorum Bu yıl bu kadronun içinde olmak benim için çok anlamlıydı Bu süreçte benden desteğini esirgemeyen tanıdığım tanımadığım yeni tanıştığım tüm dostlara canı gönülden teşekkür ederimBende desteğinizi önce Allahın izniyle sonra kendi inancımla bayrağımızı en iyi şekilde temsil edip boşa çıkartmayacağımBundan sonraki süreçte destekleriniz ve dualarınızla beni çok güçlü hissettiriceğinize eminim Final koltuğunda görüşmek dileğiyle

OKAY KÖKSAL Sevgili dostlarım akrabalarım arkadaslarım öğrencilerimbeni sevenler ve halkım bugüne kadar şanlı türk bayrağını göğsümde gururla taşıdım onurumla mücadele edip ter döktüm şampiyon oldum Şimdi ise Survivor 2019 TürkiyeYunanistan gibi dünyanın en zor yarışmasında farklı şartlarda bu gurur ve onurla göğsümde yine türk bayrağıyla mücadelemi vermeye yine şampiyonluk inancıyla gidiyorumİnşallah Allahım tekrar nasip eder Benimle beraber bu gururu yaşamanızı ümit ederek hoşçakal Türkiyem

MELİSA EMİRBAYER Herkes hayalini yaşamalı bu zamana kadar hiçbirşeyi kolay kazanmadım bu serüvende benim için bir okadar zorlu oldu Ülkem için bayrağım için tarihim için BEKLE BENİ DOMİNİK CUMHURİYETİ Survivor yolunda beni destekleyen her zaman yanımda olan aileme sonsuz teşekkür ederimm Survivor 2019 macerası başlıyor

SEDA OCAK Ben gidiyorum Hayalimi yasamaya yarışmayaelimden geleni yapmaya tekrar kırmızı beyaz olmayaBeni merak etmeyin başımın çaresine bakarım Çocuklarım önce aslan gibi kocama sonra koskoca aileme emanet Tek dileğim benimle gurur duymanız Allaha emanet olun

ATAKAN IŞIKTUTAN Sevgili dostlarım Yıllardır bu zamanın hayalini kurdumBugün bu hayalimin ilk başlangıcını yapıyorumBu başlangıcı yaparken aynı zaman ülkemi temsil etmenin gururunu yaşamaktayımrakibime karşı elimden geleni yapacağım İlk başta kendimi değil ülkemi düşüneceğimUmarım sizleri hayal kırıklığına uğratmamKendinize çok çok iyi bakınMeşaleyi bugün aldım tırmanarak sonuna kadar götürücem Zirveyi sonuna kadar da zorlayacağım Benim hakkım varsa helaldir herkese sizde hakkınızı helal edin duanızı esirgemeyin Umarım şans bizimle olur

SUDE BURCU Güzel bir serüvenin yolculuğundayım Bu kutsal bayrak içinülkemiz içinruhumdaki milliyetçilik duygusu için dişimi tırnağıma takıp mücadelemi vereceğim Bu yola keskin hedeflerle çıktım tamamlamaya gidiyorum Her zaman arkamda olan ailemhocalarımarkadaşlarımbüyüklerim küçüklerim Beni tanımadan destekleyen herkes Şuandan itibaren size daha çok ihtiyacım var Sizleri seviyorum

HİKMET TUĞSUZ Gidiyorum dularınızı eksik etmeyin

#Tüm #zamanların #en #çok #izlenen #yarışması #Survivor #için #geri #sayım #başladı #Bu #sezon #Türkiye #ile #Yunanistan #takımlarının #mücadele #edeceği #Survivor #2019un #yarışmacıları #geçtiğimiz #gün #Acun #Ilıcalı #tarafından #açıklanmıştı #2 #Şubat #tarihinde #ilk #bölümüyle #ekrana #gelecek #programın #yarışmacıları #Dominike #uçtu #Kimisi #uçakta #kimisi #ailesiyle #veda #mesajı #yayımladı #İşte #Survivor #yarışmacılarının #son #mesajları #Dominike #gidildi #İşte #Survivor #2019 #yarışmacılarının #vedaları #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/dominike-gidildi-iste-survivor-2019-yarismacilarinin-vedalari-foto-gale

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/aV7BoX_54Vo

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı