'Evimde namaz kılınır' diyor Mansur Yavaş kimdir eşi ve kızlarına bakın



'Evimde namaz kılınır' diyor Mansur Yavaş kimdir eşi ve kızlarına bakın
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

ANKARA Büyükşehir Belediye Başkanlığına CHPden aday gösterilmesi beklenen Mansur Yavaş 2 kez Melih Gökçeke seçim yarışında yenilmişti Bu yenilgilerin ilkini MHPli olduğu dönemde ikincisini CHPliyken almıştı Üçüncü kez Ankarada başkanlığa talip olan Mansur Yavaş kendisini muhafazakar olarak tanımlıyor namaz kılıp oruç tuttuğunu söylüyor İşte bilinmeyenleriyle Mansur Yavaşın eşi ve çocukları

Mansur Yavaş nereli İsmini Beypazarı Belediye Başkanlığı ile duyuran Mansur Yavaş doğma büyüme Beşpazarlı 1955 doğumlu olan Mansur Yavaş 63 yaşında Siyaset sahnesine Beypazarı Belediye Başkanlığı ile etkili bir giriş yapan Mansur Yavaşın asıl mesleği avukatlık İstanbul Hukuk Fakültesi mezunu olan Yavaş vatani görevini askeri savcı olarak yaptı

Beypazarında 13 yıl serbest avukatlık yapan Mansur Yavaş siyasete 1989 yılında MHPden giriş yaptı 18 Nisan 1999 seçimlerinde 51 oy oranıyla 8500 oy alarak Beypazarı Belediye Başkanı oldu

Beypazarını baştan yarattı Mansur Yavaş tarihi Beypazarı konaklarının restorasyonuyla 2001 Yılının En İyi Yerel Yöneticisi seçildi 2004 yılında TÜSİAV tarafından da Yılın Belediye Başkanı ödülünü alan Mansur Yavaş 18 Nisan 2004 seçimlerinde 55 oy oranıyla ikinci kez belediye başkanı seçildi

ANKARA YARIŞINDAKİ YENİLGİLERİ Mansur Yavaş Beypazarındaki icraatlarının rüzgarını ardına alarak 29 Mart 2009 seçimlerinde Milliyetçi Hareket Partisinden Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı için aday oldu Rakibi AK Partili Melih Gökçekti Sadece yüzde 27 oranında oy alabilen Mansur Yavaş CHP adayı Murat Karayalçının ardından üçüncü sırada seçimi tamamladı

CHPYE GEÇTİ 21 Aralık 2013 tarihinde Cumhuriyet Halk Partisiye üye olan Mansur Yavaş 2014 yerel seçimlerinde Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı için yarıştı Mansur Yavaş bu ikinci düelloda da Melih Gökçeki deviremedi ancak yüzde 43 gibi hatırı sayılır bir oy oranına ulaştı

Mansur Yavaşın eşi Nursen Yavaş Mansur Yavaşın eşinin ismi Nursen Yavaş Mansur Yavaş eşi Nursen Yavaş ile bir akrabasının aracılığı ile tanışmış Hemen söz yapıp askerlik döneminde de evlenmişler Nursen Yavaş çalışmıyor ve ev hanımı Eşinin kendisini kandırdığını gülerek anlatıp şunları söylüyor Evlendikten sonra okursun demişti kandırdı beni Gülüyor Açık Öğretime kayıt yaptırdım ama hırslı biri olmadığım için zor geldi ders çalışmak

Mansur Yavaşın çocukları Mansur Yavaşın hayli düşkün olduğu 2 kızı var Mansur Yavaş büyük kızı Çağlayan Yavaşı 2014 yılında evlendirdi Mansur Yavaşın damadının ismi Yıldıray Sezgin Bilkent Üniversitesi Hukuk mezunu olan Armağan Yavaş ise babasının izinden gidiyor

ÇOCUKLARIMA ÇOK DÜŞKÜNÜM Mansur Yavaş verdiği bir röportajda kızlarının çabuk büyüdüklerinden söz edip şunları söylemiştiÇocuklarıma düşkünüm 2 kızım var 10 yıl belediye başkanlığı yaptığım dönemde onlarla yeterince zaman geçiremediğim için pişmanım Sonra bir baktım evlenecek yaşa gelmişler ıskaladığım için pişmanım

EVİMDE NAMAZ KILINIR Mansur Yavaş kendisini muhafazakar olarak tanımlıyor ve şunları anlatıyor Evimde namaz kılınır Cumalara ve bazen sabah namazlarına giderim Orucumu aksatmam Diğer inançlara da saygılıyımdır

SİYASETE NASIL GİRDİ Ailem politik görüşlerini belli etmezdi Babam Adalet Partiliydi ama siyasi tartışmaya girdiğini görmedim hiç 1974te ilk kez Necati Gültekin Paşanın bir mitingine katılmış ve çok etkilenmiştim 80 öncesinde gerginlik çok fazlaydı Taraf olmayanlara duyarsız insan gözüyle bakılırdı O yıllarda siyasete atıldım ve her kademede görev aldım

ASIL MESLEĞİ Üniversiteye Şubat 1981de başladım 12 Eylül olmuştu ve olaylar yatışmıştı Hâkimlik sınavını kazandım ama avukat olmak istedim Beypazarında 12 yıl avukatlık yaptım Kendimce iyiydim Bir firmanın davası dolayısıyla tüm Türkiyeyi dolaştım1985te Kayseride askeri savcılık yaparken insanlığın önemli olduğunu politik görüşleri ikinci plana atmak gerektiğini anladım Kendi siyasi görüşümden olmayan insanlarla da arkadaş olabileceğimi fark ettim

EŞİYLE TANIŞMASI Bir akrabamız tanıştırdı Sürekli çalışmaktan evlilik aklıma gelmiyordu Eşimle tanışınca birkaç ay sonra sözlenip askerlik sırasında evlendik

Beşiktaşlıyım Ankarada Ankaragücünü destekliyorum Gençlerbirliğine de sempatim var Trecking ve spor seviyorum Düzenli yürüyüş yapıyorum Arkadaş canlısıyımdır Yalan söyleyemem Duygusalım alınganım çabuk sinirleniyorum ama belediye başkanlığı sabrı öğretti

Gençken daha keskindim artık karşıt fikirdeki insanlarla konuşarak anlaşabileceğimizi biliyorum 2009 seçimleri bana çok şey öğretti Aşırı solda duran insanların bile Size oy vereceğim demesi beni etkiledi

Her çeşit insandan oy aldığımı görünce değer yargılarım değişti herkese karşı sorumlu hissetmeye başladım Hiç kimseyi kırmamaya çalıştım 1999dan sonra kongre ve seçim mitingi dışında siyasi tek bir demecim yoktur Kamu görevlisi gibi tarafsız bir belediye başkanı oldum Zaten belediye başkanlarının siyasete fazla bulaşıp herkesi karşısına almasını doğru bulmuyorum

MİLLETVEKİLLİĞİ TEKLİFLERİ AK Parti ve CHPden teklif geldi ama kabul etmedim Belediye başkanlığını tercih ediyorum İnsanların hayatını direkt etkileyecek hizmetler yapmak istiyorum

#ANKARA #Büyükşehir #Belediye #Başkanlığına #CHPden #aday #gösterilmesi #beklenen #Mansur #Yavaş #2 #kez #Melih #Gökçeke #seçim #yarışında #yenilmişti #Bu #yenilgilerin #ilkini #MHPli #olduğu #dönemde #ikincisini #CHPliyken #almıştı #Üçüncü #kez #Ankarada #başkanlığa #talip #olan #Mansur #Yavaş #kendisini #muhafazakar #olarak #tanımlıyor #namaz #kılıp #oruç #tuttuğunu #söylüyor #İşte #bilinmeyenleriyle #Mansur #Yavaşın #eşi #ve #çocukları #Evimde #namaz #kılınır #diyor #Mansur #Yavaş #kimdir #eşi #ve #kızlarına #bakın #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/evimde-namaz-kilinir-diyor-mansur-yavas-kimdir-esi-ve-kizlarina-bakin-f

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/-e3Ph6-jkhM

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı