Mert Fırat Star TV'deki Nergis Zamanı programında İdil Fırat'ın sırrını açıkladı



Miss Fashion Dilara Karakuş gözyaşlarına boğuldu 'annem başörtülü diye...'
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Miss Fashion TV tarafından düzenlenen mankenlik yarışmasında 45 ülkeden manken arasından sıyrılarak birinci olan 19 yaşındaki Dilara Karakuş annesiyle ilgili eleştiriler üzerine gözyaşlarına boğuldu Annesi başörtülü olduğu için çok eleştiri aldıklarını söyleyen Dilara Karakuş Benim annemin başı kapalı evet ama zihni kapalı değil dedi

Mankenlik ve güzellik yarışması Miss Fashion TVnin 19su geçen hafta The Ritz Carlton İstanbulda gerçekleşmişti45 ülkeden katılan modeller arasında birinci Türkiye adına yarışmaya katılan Dilara Karakuş olmuştu

19 yaşındaki model Dilara Karakuş bugün annesi Canan Hanımla 2 Sayfa programına konuk oldu ve gözyaşlarına boğuldu

Dilara Karakuş Annem kapalı olduğu için çok tepki aldık Sosyal medyada bizi çok eleştirdiler Annem bana ben de ona saygı duyuyorum Benim annemin başı kapalı evet ama zihni kapalı değil dedi

Öte yandan Mıss Turkey 2018 birincisi Şevval Şahin hakkında da konuşan Dilara Karakuş Biz Şevval ile aynı yaştayız Ben daha yolun başındayım Estetik için daha çok küçük olduğumuzu düşünüyorum Ayrıca bir güzellik yarışmasında estetik olmamalı dediÖte yandan Mıss Turkey 2018 birincisi Şevval Şahin hakkında da konuşan Dilara Karakuş Biz Şevval ile aynı yaştayız Ben daha yolun başındayım Estetik için daha çok küçük olduğumuzu düşünüyorum Ayrıca bir güzellik yarışmasında estetik olmamalı dedi

#Miss #Fashion #TV #tarafından #düzenlenen #mankenlik #yarışmasında #45 #ülkeden #manken #arasından #sıyrılarak #birinci #olan #19 #yaşındaki #Dilara #Karakuş #annesiyle #ilgili #eleştiriler #üzerine #gözyaşlarına #boğuldu #Annesi #başörtülü #olduğu #için #çok #eleştiri #aldıklarını #söyleyen #Dilara #Karakuş #Benim #annemin #başı #kapalı #evet #ama #zihni #kapalı #değil #dedi #Miss #Fashion #Dilara #Karakuş #gözyaşlarına #boğuldu #annem #başörtülü #diye #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/miss-fashion-dilara-karakus-gozyaslarina-boguldu-annem-basortulu-diye-f

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/ObM2E3Uo900

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı