'Kocan bana iç çamaşırı aldı' iddia edilmişti! Demet'e büyük şok



'Kocan bana iç çamaşırı aldı' demişti! Demet Şener'e büyük şok
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Eski manken Demet Şener eski milli basketbolcu eşi İbrahim Kutluayla evlililiğini yıktığı iddiasıyla Edvina Sponzaya 500 bin TL talepli manevi tazminat davası açmıştı İstanbul Asliye Hukuk Mahkemesindeki davanın bugün görülen duruşmasına Demet Şenerin avukatı Nezihe Hıdıroğlu ve Edvina Sponzanın avukatı katıldıAvukat Nezihe Hıdıroğlu açtıkları davanın evlilik dışı ilişkiye dayanmadığını Edvina Sponzanın doğrudan Demet Şeneri hedef aldığını belirtti

İÇ ÇAMAŞIRLARINI ŞOFÖRÜYLE YOLLATI İDDİASI Sponzanın el yazısı notları ve iç çamaşırlarını şoförü ile Demet Şenere gönderdiğini ileri süren avukat Hıdıroğlu Telefonla da Bunu kocan bana aldı diyerek doğrudan kişilik haklarına saldırıda bulunmuştur Demet Şener ağır travma geçirmiştir Bu dava öteki kadın davası değildir Karşı tarafın sunduğu Yargıtay içtihatları bu dava ile ilgili değildir Davamızın kabulüne karar verilsin dedi

DAVANIN REDDİNİ İSTEDİ Sponzanın avukatı ise davanın evlilik dışı ilişkiye dayandırılarak açıldığını bununla ilgili Yargıtay Genel Kurulunun içtihatları bulunduğunu belirterek davanın reddini istedi

Mahkeme gerekçesini sonradan açıklamak üzere davanın reddine karar verdi

YARGITAY ÖTEKİ KADINDAN TAZMİNAT İSTENEMEZ Aldatan eşin sevgilisinin aldatılan eşe manevi tazminat ödemesi içtihat kararı verilerek kaldırıldı Anayasa Mahkemesinden sonra Yargıtay Büyük Genel Kurulu İçtihatı Birleştirme Kuruluda geçtiğimiz Temmuz ayında Sevgiliden üçüncü kişi manevi tazminat istenemez yönünde karar vermişti

Demet Şener daha önce yaptığı açıklamada Biz kararı beğenmedik çünkü kararda zinayı kabul etmediler Ben de çocuklarımın ve kendi hakkım için hukuki her türlü hakkımı arayacağımı söyledim Zina ile ilgili elimde her türlü delil var Zaten istinaftan da yargıtaydan da gerekli karar çıkacak onun üstüne de başka bir şey konuşmaya gerek yok demişti

Son zamanlarda internette İbrahim Kutluay ile ilgili yeni görüntülerin çıkıyor olması sizin özel dedektif tuttuğunuza dair haberlerin çıkmasına sebep oldu neler diyeceksiniz sorusuna ise Şener şöyle yanıt vermişti

Tabiki hayır Zaten bir tanesini ben kendim çektim Bende yalan olmaz dedektife gerek yok ki işte bir şekilde çıkıyor kendisi Benimle ister anlaşır ister anlaşmaz Ben ve avukatlarım hukuki her türlü hakkımızı kullanacağız

#Eski #manken #Demet #Şener #eski #milli #basketbolcu #eşi #İbrahim #Kutluayla #evlililiğini #yıktığı #iddiasıyla #Edvina #Sponzaya #500 #bin #TL #talepli #manevi #tazminat #davası #açmıştı #İstanbul #Asliye #Hukuk #Mahkemesindeki #davanın #bugün #görülen #duruşmasına #Demet #Şenerin #avukatı #Nezihe #Hıdıroğlu #ve #Edvina #Sponzanın #avukatı #katıldıAvukat #Nezihe #Hıdıroğlu #açtıkları #davanın #evlilik #dışı #ilişkiye #dayanmadığını #Edvina #Sponzanın #doğrudan #Demet #Şeneri #hedef #aldığını #belirtti #Kocan #bana #iç #çamaşırı #aldı #demişti #Demet #Şenere #büyük #şok #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/kocan-bana-ic-camasiri-aldi-demisti-demet-senere-buyuk-sok-foto-galeris

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/uCfFdkh3TUY

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı