Ünlüler kaç yaşında evlendi?



Dedesi eve girip kamerayla kaydetmişti o dava sonuçlandı
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Merzifon ilçesinde bir fabrikada işçi olarak çalışan 5 yıllık evli Özgür B 35 ile ilçe belediyesinde işçi olarak çalışan Alev Bnin 33 çocukları KBBye 3 geçen yıl Ekim ayından itibaren Fadime Y 54 evde bakıcılık yapmaya başladı Hafta sonu evinde temizlik yapan Alev B çocuğunun mama sandalyesi altında bir tutam saç buldu

Çocuğunun saçının çekilip koparıldığından şüphelenen Alev B ertesi gün bakıcıya saç tellerini sordu ancak 2 çocuk annesi Fadime Y kaçamak cevaplar verdi Bunun üzerine Alev B ertesi gün eve ses kayıt cihazı yerleştirdi Kaydı dinlediğinde çocuğunun ağlama seslerini duyan anne şüphelerini babası Çelebi ve annesi Nurhayat Ekime anlattı Alev B sabah işe gittikten sonra anne ve babasına anahtarı vererek dış kapıdan evi dinlemelerini çocuğun ağlaması halinde de içeri girmelerini söyledi

BÜYÜKBABA ÇOCUĞA ATILAN DAYAĞI KAMERAYLA KAYDETTİKapıda evi dinlemeye başlayan Çelebi Ekim gelen seslerden bakıcının torununa şiddet uygulandığını anlayınca cep telefonunun kamerasını açarak içeri girdi Bakıcı Fadime Yyi torununu terlikle döverken yakalayan Çelebi Ekim o anları kayda aldı ardından da kızı ve damadına haber verdi Aile kamera görüntüleriyle birlikte polise şikayette bulundu Gözaltına alınan Fadime Y Merzifon Adliyesinde çıkarıldığı nöbetçi mahkeme tarafından tutuklanarak Amasya E Tipi Cezaevine gönderildi

Fadime Y nöbetçi mahkemedeki ilk ifadesinde KBBnin 6 aydır bakıcılığını yapıyorum Daha önce çocuğa yüksek sesle hitap etmiştim ancak herhangi bir şekilde kendisini darp etmedim Bugün ise terlik ile eline vuruyordum Çocuğa öylesine vurmuştum Annesi işe giderken çocuk arkasından ağladı Ben de terlik ile eline vurdum Böyle yapma sen böyle yapınca ben de üzülüyorum dedim Sonra çocuğun dedesi geldi dedi

BASİT YARALAMADAN EZİYET SUÇUNA ÇEVRİLDİFadime Y hakkında Merzifon 2nci Asliye Ceza Mahkemesinde basit yaralama suçundan dava açıldı Ancak ilk duruşmada savcının itirazı üzerine yargılama eziyet suçundan devam etti Geçen Temmuz ayında görülen duruşmada mahkeme Fadime Yyi tutukluluk halinde geçirdiği süre ve delillerin büyük oranda toplanmış olmasını dikkate alarak tahliye etti

DAVA 6 AYDA SONUÇLANDIMahkeme dünkü karar duruşmasıyla sonuçlandı Tutuksuz yargılanan Fadime Yye eziyet suçundan 7 yıl hapis cezası verildi Dava olaydan 6 ay sonra sonuçlanmış oldu

ADALETE HER ZAMAN GÜVENDİKAlev B Türk adaletine her zaman güvendiklerini belirterek bu karar ile adaletin yerini bulduğunu söyledi Alev B karadan memnun olduğunu belirterek O kadar kötü günler geçirmemize rağmen hakim yerinde karar verdi Adalet yerini buldu Bunu yaşamayan bilemez Ben bir anneyim Çok zor günler yaşadık Sürekli kabuslar gördüm Oğlum çok etkilendi Biz ona cici anne dedirttik evimize soktuk güvendik böyle mi yapması gerekiyordu Küçücük çocuğa yaptığı canilik resme psikopatlık Oğlum geceleri Cici anne vurma dövme diye uyanıyordu Bir kaç ay böyle geçti O yüzden belki bu ceza ona fazla diye düşünebilir ancak bana göre oğluma yaptığı bu eziyetin karşılığında az bile diye konuştu

ADALET YERİNİ BULDUAdalete sonsuz güvendiklerini belirten baba Özgür B Bu kadına 7 yıl hapis cezası verildi Adalet yerini bulsun istiyorduk şükürler olsun adalet yerini buldu Eşim ben çocuğum hepimizin psikolojik bozulmuştu çok zor günler geçirdik Evimizden bile soğuduk giremedik Hala etkisini yaşıyoruz Ben ilk şüphelendiğimizde önce toz konduramadım Neden küçücük bir çocuğa bunu yapsın diye düşündüm Videoyu izlediğimde şok oldum dünyam başıma yıkıldı En önemli varlığımı evladımı emanet ettiğim bakıcısı bunu yaptı kimseye güvenimiz kalmadı Eşimde bende yıkıldık perişan olduk dedi

Dede Çelebi Ekim ise Ekmeksu aş bulmak gecikebilir temele taş bulmak gecikebilir ancak adalet gecikmez tez verilmelidir Hakim bey hiç bir indirim yapmadan bu kadına 7 yıl hapis cezası verdi Bu karar içimizi bir nebze olsun soğutmuş oldu Devletimizin kanunlarına adalete her zaman güveniyoruz Bana kalsa 10 yılda verse benim gözümde bu ceza çok değil şeklinde konuşt

#Merzifon #ilçesinde #bir #fabrikada #işçi #olarak #çalışan #5 #yıllık #evli #Özgür #B #35 #ile #ilçe #belediyesinde #işçi #olarak #çalışan #Alev #Bnin #33 #çocukları #KBBye #3 #geçen #yıl #Ekim #ayından #itibaren #Fadime #Y #54 #evde #bakıcılık #yapmaya #başladı #Hafta #sonu #evinde #temizlik #yapan #Alev #B #çocuğunun #mama #sandalyesi #altında #bir #tutam #saç #buldu #Dedesi #eve #girip #kamerayla #kaydetmişti #o #dava #sonuçlandı #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/dedesi-eve-girip-kamerayla-kaydetmisti-o-dava-sonuclandi-foto-galerisi-

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/V9JCAjzyadY

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı