Kayıp Sevgi'nin cesedi bulundu! Annesine bıraktığı not şaşırttı



Kayıp Sevgi'nin cesedi bulundu! Annesine bıraktığı not şaşırttı
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Kütahyada iki gündür kendisinden haber alınamayan 14 yaşındaki Sevgiden kötü haber geldi Bahçelievler Mahallesi Güngörmüş Sokakta eşinden bir süre önce boşanan annesi Ummuhan K ile birlikte oturan Sevgi Ç geçen 27 Ekimde bakkala gideceğini söyleyerek evden ayrıldı Ummuhan K kızının eve dönmeyip ortadan kaybolması üzerine durumu polise bildirdi

KİM BU AHMET BEY Anne polislere kızının evde kendisi için Ben gidiyorum artık Ben size dedim Yeter artık diye Anne ben sana demiştim ya o baraj benim mezarım olacak diye Neyse Ahmet bey 1 kilo kına al yak yazılı not bıraktığını belirtti Ummuhan K notta geçen Ahmetin kim olduğunu bilmediğini söyledi

Polisler kent merkezinde kayıp kızı arama çalışmalarını sürdürürken devriye gezen jandarma ekipleri de bugün öğle saatlerinde Enne Barajında Sevgi Çnin cesedini buldu

CEPLERİNDE TAŞLAR BULUNDUKıyıya yakın su üstünde olan ceset jandarma ekipleri tarafından çıkarıldı Sevgi Çnin kot pantolon ve montunun ceplerinde taşlar bulundu

İntihar etmiş olabileceği sanılan Sevgi Çnin ölümü ile ilgili olarak jandarma ekipleri çok yönlü soruşturma başlattı Sevgi Çnin cenazesi otopsi için Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Evliya Çelebi Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı

#Kütahyada #iki #gündür #kendisinden #haber #alınamayan #14 #yaşındaki #Sevgiden #kötü #haber #geldi #Bahçelievler #Mahallesi #Güngörmüş #Sokakta #eşinden #bir #süre #önce #boşanan #annesi #Ummuhan #K #ile #birlikte #oturan #Sevgi #Ç #geçen #27 #Ekimde #bakkala #gideceğini #söyleyerek #evden #ayrıldı #Ummuhan #K #kızının #eve #dönmeyip #ortadan #kaybolması #üzerine #durumu #polise #bildirdi #Kayıp #Sevginin #cesedi #bulundu #Annesine #bıraktığı #not #şaşırttı #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/kayip-sevginin-cesedi-bulundu-annesine-biraktigi-not-sasirtti-foto-gale

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/I8DurnqfodQ

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı