Asena Atalay'dan Arda Turan Berkay kavgası hakkında sürpriz yorum



Asena Atalay'dan Arda Turan Berkay kavgası hakkında sürpriz yorum
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Beşiktaşta top koşturan futbolcu Caner Erkinle 2016 yılında olaylı bir şekilde ayrılan Asena Atalay katıldığı 2 sayfa programında dikkat çeken açıklamalarda bulundu Caner Erkin ile devam eden nafaka davası özel yaşamı ve gündeme bomba gibi düşen ArdaBerkay kavgası hakkında konuşan Atalay Arda Turan hakkında bakın ne dedi İşte Asena Atalayın açıklamalarından satırbaşları

ARDABERKAY KAVGASI ArdaBerkay olayı mahkemeye taşınan bir olay Mekan karanlık küçük bir ortam 6 tane masa vardır Basın yok fotoğraf çekmek yok Yıllardır tek bir kare çekemiyor basın

Bu olayda Aslıhana çok üzüldüm Böyle bir şeye maruz kalması Ardanın hatasıdır değildir bilemem Bu kısmını onlar biliyor Ben sadece Aslıhanın böyle bir pozisyonda olmasına çok üzüldüm Mesaj da attım zaten Önemli olsan sensin Kendine dikkat et Umarım sağ salim çocuğunu kucağına alırsın diye

Ben Ardanın dışarıda olmasına kızdım açıkçası 45 aylık değil 85 aylık hamile çünkü

CANERİN MAÇLARINI İZLİYORUZ Maçları izliyorum Bazen Fenerbahçe maçını izliyorum Bazen Beşiktaş maçını izliyoruz Çınar ile Dünkü maçta babası ilk yarıda yoktu Neden babam yok dedi Hastadır sakattır falan dedim İlk yarıyı izledim ikinci yarıda Çınar uyudu Çınar ile birlikte Canerin maçlarını izliyoruz

MUTLULUKLAR DİLİYORUM Caner artık benim için yabancı Çınar iki de bir bana onu soruyor Kasım babama benziyor mu burnum babama benziyor mu Kardeşini seviyor Çok özlüyorum durumu yok ama gittiğinde mutlu dönüyor Büyüdü mü diyorum büyüdü diyor Evde böyle bir durumumuz var Bebekleri oldu Mutluluklar diliyorum Benimle ilgili hiç doğru olmayan alakası olmayan haberler çıkıyor Cevap bile vermiyorum artık

NAFAKA DAVASI 1 sene boyunca alınmamış bir nafaka var Sonra dava sürecine girince ödenmeye başladı Aylık nafaka 10 bin TL 10 bin TL ile 350 kişilik bir tiyatro açılmaz Çalışıyorsam kendi paramla çalışmıyorsam babamdan aldıklarımla geçiniyorum

SPOR TUTKUSU Direk dansı güzel Şuan yapmıyorum Sporlarda sıkıldığım dönemler oluyor Ara ara boks yapıyorum ara ara pilates yapıyorum ara ara yürüyorum

#Beşiktaşta #top #koşturan #futbolcu #Caner #Erkinle #2016 #yılında #olaylı #bir #şekilde #ayrılan #Asena #Atalay #katıldığı #2 #sayfa #programında #dikkat #çeken #açıklamalarda #bulundu #Caner #Erkin #ile #devam #eden #nafaka #davası #özel #yaşamı #ve #gündeme #bomba #gibi #düşen #ArdaBerkay #kavgası #hakkında #konuşan #Atalay #Arda #Turan #hakkında #bakın #ne #dedi #İşte #Asena #Atalayın #açıklamalarından #satırbaşları #Asena #Atalaydan #Arda #Turan #Berkay #kavgası #hakkında #sürpriz #yorum #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/asena-atalaydan-arda-turan-berkay-kavgasi-hakkinda-surpriz-yorum-foto-g

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/pM_EwYIB6Gk

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı