Show Tv'nin Gülperi dizisi sağlam başladı ama ortalığı fena dağıttı!



Kocasını banyoda akrabasının eşiyle çıplak bastı salağa yattı!
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Beyaz TVde hafta içi her gün saat 1115te ekrana gelen Hayatta Her Şey Var programında kan donduran bir aldatma hikayesi gündeme geldi İsmini vermek istemeyen bir izleyici canlı yayına bağlanarak kocasının kendisini akrabasının eşiyle aldattığını itiraf etti Kocasıyla kadını banyoda yakaladığını iddia eden izleyici şunları dile getirdi

UYANDIĞIMDA EŞİMİN YANIMDA OLMADIĞINI GÖRDÜM Kocamın kardeşi kadar yakın olduğu bir akrabası eşiyle birlikte bize misafirliğe gelmişlerdi Adam işi olduğu için eşini bize bırakıp dışarı çıkmıştı Biz de evde uyuyorduk Uyandığımda eşimin yanımda olmadığını gördüm

BENİ ÖLDÜRÜRLERDİ Sonra bir baktım ki eşim akrabasının eşiyle banyoda çıplaktı Onları öyle gördüğümde hiç bir şey diyemedim Çünkü söyleseydim beni öldürürlerdi Ses çıkarsam herkese duyurabilirdim Ama duyulmaması için salağa yattım

EŞİM ARA ARA ONLARDA KALIYOR Sunucunun O kadını bir daha eve alma sözleri üzerine izleyici şunları söyledi Ben o kadını eve almasam eşim ara ara gidip onlarda kalıyor Çok yakın akraba oldukları için de kimse şüphelenmiyor

İzleyici sözlerine şöyle devam etti Birlikte olduklarını görmedim ama banyodan beraber çıktılarını gördüm Ne yaptınız diye sorduğumda Eşim bana çeşmeyi açamadığını bu nedenle kadının kendisine yardım ettiğini söyledi

#Beyaz #TVde #hafta #içi #her #gün #saat #1115te #ekrana #gelen #Hayatta #Her #Şey #Var #programında #kan #donduran #bir #aldatma #hikayesi #gündeme #geldi #İsmini #vermek #istemeyen #bir #izleyici #canlı #yayına #bağlanarak #kocasının #kendisini #akrabasının #eşiyle #aldattığını #itiraf #etti #Kocasıyla #kadını #banyoda #yakaladığını #iddia #eden #izleyici #şunları #dile #getirdi #Kocasını #banyoda #akrabasının #eşiyle #çıplak #bastı #salağa #yattı #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/kocasini-banyoda-akrabasinin-esiyle-ciplak-basti-salaga-yatti-foto-gale

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/tAkWcJSznHA

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı