Sapıklar etek altı fotoğrafları böyle çekiyor! Şeytani plan...



Galatasaray'ın eski yıldızı Emmanuel Eboue haber bekliyor!
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Galatasarayın eski yıldızı Emmanuel Eboue bir süredir bunalımlı hayatıyla kamuoyunun gündemine geliyordu

Geçtiğimiz yılın sonunda Daily Mirrora bir röportaj veren Fildişi Sahilli eski oyuncu yürek burkan hayatını anlatmıştı

Cim Bomdan ayrıldıktan sonra uzun bir süre kulüpsüz kalan tecrübeli sağ bek çok kısa bir süre Sunderland forması giydikten sonra futbolculuk yaşantısını noktalamıştı

Kariyeri bittikten sonra sefalet içinde yaşadığını belirten Eboue vergi memurlarından köşe bucak kaçtığını ve arkadaşının evinde yerde yattığını söyledi

Bir çamaşır makinesi bile olmayan Fildişilinin kıyafetlerini kendi eliyle yıkadığı ve otobüsle seyahat ettiği ortaya çıkmıştı

Eşiyle olan boşanma davasının ardından tüm mal varlığını kaybeden Eboue Allahtan bana yardım etmesini diliyorum Korku içindeyim Çünkü her an polis kapımı çalabilir demişti

35 yaşındaki eski futbolcu yaşadığı bu zorlu süreçte intihar etmeyi düşündüğünü de itiraf etmişti

Başta Galatasaray ve Arsenal taraftarları olmak üzere tüm futbolseverleri derinden üzen Fildişiliyle ilgili sürpriz bir gelişme yaşandı

Buna göre Cim Bomun eski oyuncusu Gana Premier Lig ekiplerinden Asante Kotokonun başına geçmeye hazırlanıyor

Eboue Ganada yayınlanan Oman FMe verdiği demeçte hâlihazırda teknik direktör arayışında olan Kotokonun başına geçmek istediğini söyledi

Kotoko ekibinde top koşturan bazı oyuncularla yakın ilişkilerini kullanan Eboue konuyla alakalı olarak şu ifadeleri kullandı

Kotokonun teknik direktörlüğü için 100 aday olduğumu söyleyemem ancak antrenöre ihtiyacı olduklarını duyar duymaz bu göreve talip oldum

Antrenörlük konusunda önemli bir tecrübem olmadığını biliyorum ancak Kotokoyu seviyorum ve bir süredir yakından takip ettiğim için de takımı yakından tanıyorum

Takımın iki eski oyuncusu Ben Adama ve Ahmed Toureyi yakından tanıyorum Dolayısıyla tecrübelerimi onlarla paylaşmaktan çok memnun olurum

Kotoko Afrikanın büyük kulüplerinden biri Bu yüzden gelecek teklife sonuna kadar açığım

#Galatasarayın #eski #yıldızı #Emmanuel #Eboue #bir #süredir #bunalımlı #hayatıyla #kamuoyunun #gündemine #geliyordu #Galatasarayın #eski #yıldızı #Emmanuel #Eboue #haber #bekliyor #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/galatasarayin-eski-yildizi-emmanuel-eboue-haber-bekliyor-foto-galerisi-

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/ogofsIQyzTQ

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı