Miss Turkey 2018 birincisi Şevval Şahin: Eleştiriler kıskançlıktan geliyor, zaten hep kıskanılan bir



Miss Turkey 2018 birincisi Şevval Şahin: Eleştiriler kıskançlıktan geliyor, zaten hep kıskanılan bir
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Miss Turkey 2018 birincisi Şevval Şahin Hürriyetten Hakan Genceye verdiği röportajda 17 yaşında estetik yaptırdığını söyleyerek Bunu hiç saklamadım saklamam da Hem sağlık sorunum vardı nefes alamıyordum hem de görüntüsünü sevmiyordum dedi

19 yaşındaki Şevval Şahin Yarışmaya girerken sorun olabilir mi diye araştırdım negatif bir şey görmedim Saklamadım da biri sorunca Estetik dedim Ama durup dururken kimseye Benim burnum estetik diye söylemedim açıklamasını yaptı

Tacımın alınması gibi bir şey yok diyen Şevval Şahin Benim gideceğim Miss Worldde bazı ülkelerden gelen kızların her yeri yapılı Benim burnum hariç hiçbir yerim estetikli değil 2018deyiz Güzellik anlayışı artık başka Estetiksiz kadın çok nadir bu normal bir şey Kendini estetikle daha iyi hissediyorsan o gerçek bir güzelliktir dedi

Türkiye güzeli seçilmek için sadece güzel olmak yetmiyor diyen Şevval Şahin Jüri üyeleri benim ışığımı ve enerjimi gördü Burun estetiği deyip duruyorlar ama fiziğimi yürüyüşümü kültürümü unutuyorlar ifadesini kullandı

Şevval Şahin Eleştiriler insanların kıskançlığından geliyor diyerek şunları söylediZaten hep kıskanılan bir kızdım Arkadaş çevrem tarafından da eleştirilirdim Boyum hep çok uzundu hep zayıftım vücut ölçülerimi anormal bulurlardı

Sivaslı bir baba ve Azeri bir annenin kızı olan Şevval Şahin altı yaşından beri Londrada yaşıyor Türkiye Güzeli üniversitede moda pazarlama bölümünde okuyor

#Miss #Turkey #2018 #birincisi #Şevval #Şahin #Hürriyetten #Hakan #Genceye #verdiği #röportajda #17 #yaşında #estetik #yaptırdığını #söyleyerek #Bunu #hiç #saklamadım #saklamam #da #Hem #sağlık #sorunum #vardı #nefes #alamıyordum #hem #de #görüntüsünü #sevmiyordum #dedi #Miss #Turkey #2018 #birincisi #Şevval #Şahin #Eleştiriler #kıskançlıktan #geliyor #zaten #hep #kıskanılan #bir #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.posta.com.tr/miss-turkey-2018-birincisi-sevval-sahin-elestiriler-kiskancliktan-geliyor-za

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/xjeU8f_Ccqs

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı