Travestiye yardıma giden polise büyük şok!



Travestiye yardıma giden polise büyük şok!
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

ADANAda sevgilisiyle kavga eden travestiye yardıma giden polis saldırıya uğradı Bir kadının yardıma ihtiyacı olduğu ihbarıyla olay yerine giden polislerden birisi yerde yatan kişinin yanına giderken İdil Şahin 31 isimli travesti eline aldığı sert bir cisim ile polis memuruna vurdu Polis memuru başı aldığı darbe ile kanlar içerisinde yere yığıldı Travesti ile sevgilisi kaçtı polisler kovaladı ve sonunda yakayı ele verince de herşeyi inkar ettiler

Olay Çukurova İlçesi Güzelyalı Mahallesinde meydana geldi Polis ekipleri yardıma ihtiyacı olan bir kadın ihbarı aldı Bunun üzerine olay yerine giden polis ekipleri yerde yatan birini gördü Bir polis memuru yerde yatan kişinin yanına yaklaştığı sırada İdil Şahin 31 isimli travesti eline aldığı sert bir cisim ile polis memuruna vurdu

Polis memuru başı aldığı darbe ile kanlar içerisinde yere yığıldı Şahin bu sırada tartıştığı sevgilisi Tayyar Demircioğlu 31 ile kaçmaya başladı Bölgeye gelen çok sayıda polis ekipleri Şahin ile Demircioğlunu gözaltına aldı

Yaralı polis memuru ise Adana Şehir Hastanesi kaldırılarak tedavi altına alındı

BEN BİR ŞEY YAPMADIM Gözaltına alınan İdil Şahin basın mensuplarının polise neden saldırdınız sorusuna Ben kimseye saldırmadım öyle bir şey yok Öyle bir şey yapmadım yemin ederim Ben kimseye bir şey yapmadım diyerek yanıt verdi

#ADANAda #sevgilisiyle #kavga #eden #travestiye #yardıma #giden #polis #saldırıya #uğradı #Bir #kadının #yardıma #ihtiyacı #olduğu #ihbarıyla #olay #yerine #giden #polislerden #birisi #yerde #yatan #kişinin #yanına #giderken #İdil #Şahin #31 #isimli #travesti #eline #aldığı #sert #bir #cisim #ile #polis #memuruna #vurdu #Polis #memuru #başı #aldığı #darbe #ile #kanlar #içerisinde #yere #yığıldı #Travesti #ile #sevgilisi #kaçtı #polisler #kovaladı #ve #sonunda #yakayı #ele #verince #de #herşeyi #inkar #ettiler #Travestiye #yardıma #giden #polise #büyük #şok #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/travestiye-yardima-giden-polise-buyuk-sok-foto-galerisi-1899278.htm

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/uYo3W1Ww4EE

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı