Demet Şener'den olay sözler: Karşı taraf çok güzel oynadı



Demet Şener'den olay sözler: Karşı taraf çok güzel oynadı
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Teve2de yayın hayatına başlayan magazin programı 2 Sayfanın ilk konuğu geçtiğimiz aylarda eski milli basketbolcu eşi İbrahim Kutluaydan boşnanan Demet Şener oldu Aldatıldığını ve zor bir süreç yaşadığını ifade eden Demet Şener bilinmeyenleri ve ayrılık sürecini anlattı İşte ünlü ismin açıklamalarından satırbaşları

GÜVEN BİTTİĞİNDE HER ŞEY BİTER Bir gecelik kaçamak da benim için aldatmadır ilişki de diyen Şener Güven bittiğinde her şey biter Söz konusu aldatmaysa kestirip tabi ki atardım Yeni hayatıma alıştım güzel gidiyor bekarlık güzelmiş Geriye çok bakmıyorum Yeni hayatıma baya alıştım Aklımda küçük bir şey bile kalmadı İbrahim ile karşılaşıyorum tabi ki çocukları alıyor Merhaba bye bye o kadar ifadelerini kullandı

OLAY KARŞI TARAFLA ALAKALI Olayın karşı tarafla ilgisi olduğunun altını çizen Şener Ben hiçbir zaman kişisel algılamadım bunu Karşı tarafla ilgisi var Evliliğin getirdiği sorumlulukları dört dörtlüktüm Her zaman İbrahimin ve çocuklarımın yanındaydım Bu beni ilgilendirir Hayatta başımıza gelen hiçbir şeyin bizimle alakası yok dedi

KARŞI TARAF ÇOK GÜZEL OYNADI İlk zamanlarda hiç anlamadığını belirten Şener Tabi ki fokur fokur konuşuluyordu Yakın çevremiz evdeki yaşamı bildikleri için en yakınlarım da konduramadı Tavırları değişmiyorsa ben nasıl hissedebilirim Karşı taraf çok güzel oynadı Hiç anlamadım Ben aşk kadınıyım böyle hissetmesem bir dakika durmazdım Boşanma ile ilgili evraklar geldiği an ailem yıkılacak dedim Ama çocuklarım için kalmam gerekiyor demedim Çocuklarıma boşanma sürecinde babanız beni aldatıyor demedim tabi ki Bir sene yumuşak bir geçiş yaptım Ama bir sene sonunda her türlü gerçeği onların anlayabileceği dilde anlattım Her ailenin dinamiği farklı Ben çocuklarıma 1 yaşından beri hiç yalan söylemedim ifadelerini kullandı

KİMSEYE HESAP VERMİYORUM Kimseye hesap vermiyorum diyen Şener Hayatım boyunca özgür ruhlu büyüdüm Rahmetli babam ileri görüşlü bir adamdı Burnun düşse almayacaksın ayaklarının üzerinde duracaksın diyerek yetiştirdi Güçlüydüm Evlilik sürecinde maalesef Türkiyede dikkat etmeniz gerekiyor Şu andaki gibi değildim Şu anda kimseye hesap vermiyorum Şuraya gidiyorum buraya geliyorum demiyorumki şeklinde konuştu

Eşinizden vah vah neleri kaybettim sözünü duydunuz mu sorusuna Duymadım da hissediyorum Kendisini tanırım Barışmak için çok şey yaptı ama kabul etmedim İbrahim hayatımın merkezindeydi ama maalesef öyle değilmiş Şimdiki hayatım da çocuklarım ve çocuklarım İbrahim olaylardan sonra hemen evden gitmedi Mahkeme kararıyla çıkarttık 15 ay sürdü gitmesi Annemle yukarda yatak odasına kitliyorduk kendimizi Aynı fedakârlıkları yeni biri için yapmam 41 yaşında böyle kötü öğrendik Ben kendimden vazgeçmişim Boşanamadım hala adam gibi boşanamadı benle

#Teve2de #yayın #hayatına #başlayan #magazin #programı #2 #Sayfanın #ilk #konuğu #geçtiğimiz #aylarda #eski #milli #basketbolcu #eşi #İbrahim #Kutluaydan #boşnanan #Demet #Şener #oldu #Aldatıldığını #ve #zor #bir #süreç #yaşadığını #ifade #eden #Demet #Şener #bilinmeyenleri #ve #ayrılık #sürecini #anlattı #İşte #ünlü #ismin #açıklamalarından #satırbaşları #Demet #Şenerden #olay #sözler #Karşı #taraf #çok #güzel #oynadı #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/demet-senerden-olay-sozler-karsi-taraf-cok-guzel-oynadi-foto-galerisi-1

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/bAenHYXo3F8

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı