Bebeğini emziren baba! Görenler hayrete düştü



Bebeğini emziren baba! Görenler hayrete düştü
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Erkeklerinde bebek emzirebildiği hiç aklınıza gelir miydi Bu görüntüler sosyal medya da çok konuşulmaya başlandı İşte bebeğini emziren o baba

Maxamillian ve April Neubauer kısa süre önce ilk çocuklarını kucaklarına aldılar April Neubauer asla çocuk sahibi olamayacağını sanıyordu Düzensiz periyotlara neden olan hormonsal bir rahatsızlığı vardı

Fakat April hastalığın bir şekilde olumsuz etkilerini aşmayı başardı ve onun için acil ciltten cilde temas yöntemi ile bir doğum planı yapıldı Ancak bazı komplikasyonlar oluştu ve April acil durum ile doğuma alındı Doğumdan sonra April minik bebeği ile eşinden ayrıldı ve yoğun bakım ünitesinde tedaviye alındı

Baba Maxamillian ise o sırada bir hemşire tarafından yenidoğan bebeğini emzirmeye ikna oldu Love What Matters dergisine verdiği röportajda bu kararı nasıl aldığını şu sözlerle anlattı

Oturdum ve cilt cilde ilk temas için gömleğimi açtım Hemşire bana küçük formüller ile ilerlememiz gerektiğini söyledi parmak ile besleme başka seçenekler ve benzerleri İlk olarak bir şekilde başladık Daha sonra hemşire bana döndü ve Onu gerçekten emzirmek ister misiniz diye sordu

İlk başta şaka yaptığını sandığımı itiraf etmeliyim Ama bunu gerçekten mümkün olduğunu duyunca Evet mümkünse neden olmasın dedim Artık şırınga tüplü bir meme ucum var

Hemşire bana gerçekten çok yardımcı oldu Binlerce yıl düşünsem bebeğimi emzireceğim aklıma gelmezdi Ne diyebilirim ki dünyada bebeğini emziren ilk baba benim

#Erkeklerinde #bebek #emzirebildiği #hiç #aklınıza #gelir #miydi #Bu #görüntüler #sosyal #medya #da #çok #konuşulmaya #başlandı #İşte #bebeğini #emziren #o #baba #Bebeğini #emziren #baba #Görenler #hayrete #düştü #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/bebegini-emziren-baba-gorenler-hayrete-dustu-foto-galerisi-1890495.htm

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/kncb-qSHFFw

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı