Ahu Tuğba Adnan Oktar'la olan fotoğrafının hikayesini anlattı



Ahu Tuğba Adnan Oktar'la olan fotoğrafının hikayesini anlattı
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/pfGcrA

Adnan Oktar grubuna yönelik soruşturma kapsamında gözaltına alınarak adliyeye getirilen Adnan Oktarın da aralarında bulunduğu 168 şüpheli tutuklandı tutuklanan Adnan Oktar otobüsle Metris Cezaevine gönderildi Mahkemede çocuklara cinsel istismarda bulunduğu iddialarıyla ilgili soruları yanıtlayan Adnan Oktar iddiaları çirkin bulduğunu söyleyerek reddetti Atılı suçlamaları kabul etmediğini söyleyen Adnan Oktar Geniş bir arkadaş grubum vardır Lakap kullanırım ancak kod adım yoktur dedi

Hatırlanacağı gibi Adnan Oktarın daha önce verdiği davetlere katılan ünlüler medyada haber olmuştu Adnan Oktarın özel davetlerine katılan ünlü isimler örgütün bu kadar pisliğin içinde olduklarını bilmediklerini anlatmışlardı O ünlüler arasında birisi daha var ki yıllar önce Adnan Oktarla olan meşhur fotoğrafı yeniden gündeme geldi Tabi ki Ahu Tuğbadan bahsediyoruz Bakın meşhur fotoğrafla ilgili neler söylemiş

Tutuklu Adnan Oktarın sinema oyuncusu Ahu Tuğba ile aynı karede olduğu fotoğrafındaki görüntüsü şaşırttı Ahu Tuğba Oktarla yıllar önce çekildiği fotoğrafı ve fotoğrafın nerede çekildiğini Onur Akaya anlattı

O günü hatırlıyor musunuzBen o gün Eyüp Sultandaydım Erol Simavi beni Hürriyet Gazetesine çağırdı Senin hakkında beyanat veren ve senin için cehennemde yanacak diyen bir hoca var dediler Sana Onur Akay hakkında açıklama yapan biri var gazeteye gel deseler gitmez misin

Tabii giderim Sonra ne olduBütün duayen gazeteciler oradaydı Ben Neden cehennemde yanacakmışım Bunu Allah bilir dedim O zaman gençlik var deli doluyum Sonra Savaş Kalafat Hoca yanda dedi Bende Ne hocası dedim Başörtünü tak yan odaya geç dedi Odaya girdim Adnan Oktar arkası dönük oturuyordu ve saçları uzundu Ben girdim diz çöktüm oturdum suratına baktım Adam beni görünce şaşırdı Bir şeyler söyledi ama hatırlamıyorum

Fotoğrafı kim çektiSavaş Kalafat girdi ve fotoğraf çekti Ben ve Adnan Oktar Hafta sonu Gazetesine kapak olduk Bu kapaktan sonra Adnan Hoca dedikleri adamı içeri aldılar

Bu fotoğraf için Adnan Oktarın 32 yıl önceki kediciği yorumunu yapanlar olmuşBen kimsenin kediciği olmam O gün gördüğümde fotoğraf çektiler ve sonra bir kere bile görmedim Savaş Kalafat Anjelike Annen kedicik medicik olamaz senin annen aslan demiş Onurcum sen beni iyi tanıyorsun benim kimsenin himayesine girmeyeceğimi biliyorsun Maksim Gazinosunun sahibi Fahrettin Aslan Bülent Ersoya tokat attı Zeki Müren dayağını bile yedi ama ben sahneye aslanla atla motorla hatta ayıyla bile çıktım bana bir tokat bile atamadı

İşte 32 yıl önce magazin sayfalarını süsleyen manşet

#Adnan #Oktar #grubuna #yönelik #soruşturma #kapsamında #gözaltına #alınarak #adliyeye #getirilen #Adnan #Oktarın #da #aralarında #bulunduğu #168 #şüpheli #tutuklandı #tutuklanan #Adnan #Oktar #otobüsle #Metris #Cezaevine #gönderildi #Mahkemede #çocuklara #cinsel #istismarda #bulunduğu #iddialarıyla #ilgili #soruları #yanıtlayan #Adnan #Oktar #iddiaları #çirkin #bulduğunu #söyleyerek #reddetti #Atılı #suçlamaları #kabul #etmediğini #söyleyen #Adnan #Oktar #Geniş #bir #arkadaş #grubum #vardır #Lakap #kullanırım #ancak #kod #adım #yoktur #dedi #Ahu #Tuğba #Adnan #Oktarla #olan #fotoğrafının #hikayesini #anlattı #hayata #dair #hayat #hayatadair #hayatadairvideo #video #ilginç #ilginç #trend #güncel #komik #haber #haberler #bilgiler #videolar #2018

http://www.internethaber.com/ahu-tugba-adnan-oktarla-olan-fotografinin-hikayesini-anlatti-foto-galer

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/pfGcrA
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/zc493F76tC4

Comments

Popular posts from this blog

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı

Sevdiğim kız bana ‘abi’ diyor!

Adnan Oktar'ın villasından kediciklerin çıplak resimleri çıktı